. Kereta Merajuk .

Salam Rabu (:

Alhamdulillah kenyang sudah perut ini lepas diisi dengan nasi lemak telur mata . <-- sejak cuti sekolah ni, inilah menu aku hari-hari plus tiga ketul kuih . Kuih kak tu jual sedap . Nasi lemak kurang sikit tapi boleh la kalau nak makan . :)

Back to title, sepanjang cuti sekolah aku datang kerja naik motor . Merempit lebih save sebab kalau drive, petang-petang nak balik mesti jalan jammed . Yang tu yang tak boleh nak hadap tu . Thats why la aku merempit . Di samping dapat elak dari jammed, dapat jugak aku save belanja .

Tapi kereta kecilku merajuk pulak . huhu . Dia tak mau hidup . Start pun bunyi pelik yang keluar . Jawapannya DUIT la apa lagi . Aduhai kereta . Time fulus tak ada la nak buat perangai . Aku ni bukan reti nak repair pun . Terpaksa la tunggu si suami pulang esok . Mintak-mintak la dapat direpair . Amin~

Comments

Popular Posts