. Kongsi Resepi .

Salam Rabu semua (:

Harini sesi persekolahan sudah bermula. Aku pun terpaksa bangun awal untuk pergi kerja sebab time sekolah, aku kena masuk kerja pukul 7am-4pm. Cuti penggal saja masuk kerja pukul 8am-5pm. :) Liat jugak la nak bangun pagi tadi namun digagahi jugak. hehe mengalahkan budak sekolah saja aku ni kan . Apodaa~ T__T (Semalam tidur rumah tok amnea sebab walid tengah final exam di Tanjung Malim)

Baru perasan sepanjang cuti penggal sekolah aku tak update blog . hehe . Busy dengan kerja-kerja hujung tahun la katakan . (Busy ker?oopps) . Oke berbalik pada tajuk entri aku harini -->RESEPI?? best tak idea baru aku tu? Aku ingat pasni nak selit-selit post pasal resepi jugak la. Bosan plak asyik membebel tak tentu pasal je . hehe . Actually aku ada buat simpanan resepi dalam file word untuk catatan sendiri . Almaklumla aku ni tak pandai masak . Nak masak je kena refer resepi . hehe . Kalau letak dalam ni oke jugak kan? Boleh jugak aku kongsi-kongsi dengan kawan-kawan . ecece <-- macam la resepi dia tu best sangat . kuangkuangkuang :P . Oke la tunggu ye entri resepi versi mamanea . Sekian~

Comments

Popular Posts