. Tak Nampak Pun! .

Posted by shukriah sharuddin at 20:26
Salam Isnin!! hihihi :)

Ohmennn! Apakes pulak si budak kecik ni duk tutup-tutup muka bagai? hahaha ini lah fesyen terbaru . Dulu mula-mula dia buat macam ni mama tak perasan kenapa . Si budak kecik ni buat tutup-tutup muka ni kalau dia mintak susu. Time mama nak bagi botol susu tu dia tutup muka siap-siap . Ohhhhh nak main nyorok-nyorok dengan mama rupanya . hahahahah . very the funny la Amnea!!

 Tutup muka kononnya tu tapi duk intai celah jari . hahaha . Sapa ajar??? Mungkin dia tiru wan dia kot tutup muka buat-buat nangis kalau main-main dengan dia . hehe .
 Mama pun terpaksa la layan . Buat-buat tak nampak . Cari-cari Amnea . Buat-buat terkejut time dia alihkan tangan tu . hahahahah . Sweet anak mama! Luv Amnea sangat-sangat! <3

0 comments:

Post a Comment

 

~ diarimaya.mamanea ~ Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea