. Amnea Jumpa Kawan Baru .

Posted by shukriah sharuddin at 18:44
Salam bloggers!

Sabtu baru ni aku dapat jemputan ke majlis perkahwinan kawan karib aku time sekolah rendah dulu merangkap kawan time dekat UiTM :) dekat Penang . Sebelum kenduri tu ada la plan nak jumpa kawan-kawan UiTM dulu . Maklum la dah lama tak jumpa kan . Ada yang dah kawen dan ada anak dah pun . Cepat sungguh masa berlalu . huhu . Dekat bawah ni sedikit sebanyak sesi bergambar dengan pengantin dan kawan-kawan . Layanzz ^_^y

 1. Amnea bersama pasangan mempelai

2. Bersama kawan-kawan UiTM

3. Amnea atas pentas

4. Lagi bersama pengantin

5. Mama bersama kawan-kawan SKAI

6. Amnea & Aidiff (baby boy Irni)

7. 1st time met - with Aidiff


8. Kami singgah di Pantai Queensbay

9. Mama & Amnea <-- cumil tak kami??!! ^_^y


Oke itu saja gambar yang ingin dikongsi . :) (psst..semua gambar walid yang ambil, so gambar walid tak ada!! hehehe) tenks walid!!! Kami sayang walid! muahmuah!

0 comments:

Post a Comment

 

~ diarimaya.mamanea ~ Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea