. Rahsia La . :)

Posted by shukriah sharuddin at 00:12
Salam uolsss ^_^

Hehe RAHSIA?? Apa yang rahsia sangat tu? Biasala kan mood PRU13 ni . hehe . Satu malam tu sambil tengok berita dekat TV, tiba-tiba walid tanya dekat mamanea ;

Walid : "Mama nanti mama nak pangkah apa?"
Mamanea : "Undi adalah RAHSIA . hahaha" <-- kerek tak mamanea . 
Walid : "Mama ni kita kahwen bopa tahun dah pun nak rahsia-rahsia lagi"
Mamanea : "Tak boleh bagitau jugakkk . Rahsiaaa laaaa . hahahah" <--sambil duk buat muka terhegeh-hegeh :P

Mesti walid bengang dengan mamanea kan? hehe . Apapun kepada semua pengundi, undi adalah RAHSIA!!! kuikuikui . Buatlah pilihan dengan BIJAK . Jangan duk berkempen teruk-teruk sangat . Nanti kita yang rugi sebab bukan kita pun tercalon dalam PRU13 ni . hehe . Selamat Mengundi semuaaa!! ^_^y 

: Mamanea first time nak mengundi ni . Oke habis dah cerita! :

2 comments:

Lya Zan said...

hg ni syuk.. wat lawak pl.. laki aku pl undi pos.. bl ditanya nak undi apa.. huh mana leh gtau.. RAHSIA rr.. adoiii grrrr aku! he3!

from : LEA ;)

shukriah sharuddin said...

hehehe...betoi la lea...mana bole habaq..satgi pangkah xsama kelai mampoih...peace~

Post a Comment

 

~ diarimaya.mamanea ~ Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea