. Walid Ke Yang Salah ? .

Posted by shukriah sharuddin at 19:48
Assalamualaikum semua :)

Rasanya tak lengkap hari mamanea kalau tak bertyping bersama blog ni kans . Eerrmm apa ya nak cerita dalam entry kali ni? Ermm ermm fikir-fikir . Ha! oke mamanea cerita pasal budak kecik tu saja la . Oke tak? Sebab cerita pasal budak kecik tu memang tak pernah habis . hehe . 

Situasi cerita ini adalah dalam kereta . ^_^ . Kisahnya budak kecik Amnea ni memang tak reti nak duduk diam-diam dalam kereta (mana-mana saja la yang kita pergi) . Tiba suatu hari ni walid bawak kereta dan nak belok . Si budak kecik ni pulak asyik bangun ke sana sini . Kejap ke belakang kejap ke depan . Kejap bertenggek atas riba mamanea . Kejap main itu kejap main ini . Tiba-tiba time walid belok tu, budak kecik tu tersenget-senget . So terjatuh la sikit kans . Dengan tidak semena-mena dia tenung walid sambil duk kerut-kerut kening tu dan cakap :

Amnea : "Apa alid ni? Janganla walid!"  <--sambil nak tampaQ walid . hahaha .Mamanea pun gelak la Amnea marah-marah walid . Tapi walid masih tak faham . Pastu Amnea duk buat muka garang dan cakap pada mamanea :
Amnea : "Mamaa alid ni" <-- sambil ambil tangan mamanea nak suruh mamanea pukul walid . :)))


Mula-mula walid tak faham kenapa Amnea buat macamtu . Lepas mamanea bagitahu yang walid bawak kereta laju sampai dia senget-senget baru la walid faham . hahaha . Dia yang tak duduk diam . Bila dah nak jatuh salahkan walid pulak . T__________T . Tapi mamanea sokong Amnea! Marah je walid tu kalau walid bawak laju-laju lagi oke? hehehe . Sayanggg Amnea!! 

: Give me 5 sayangg!! :* :

0 comments:

Post a Comment

 

~ diarimaya.mamanea ~ Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea