. Beg Sekolah .

Posted by shukriah sharuddin at 19:59
Salam Khamis semua orang! :)

Sebelum ni mamanea ada cerita pasal Amnea dan buku-buku dia kan? What??belum baca lagi?? Kalau belum baca sila baca di . sini . ^_^ . hihi

Oke kali ni nak cerita pasal beg sekolah si Amnea ni . Bukan nak cerita pasal beli dekat mana dan harga berapa tau . hahaha . Cuma nak cerita si kecik Amnea ni dah pandai sebut "beg lah"  hahaha . Comel kan? Mamanea selalu sebut dan suruh dia ambil "beg sekolah" kalau nak buat aktiviti main color-color atau lekat-lekat dengan dia . Tak sangka lama-lama dia ikut cakap kita . Padahal mamanea tak ajar pun sebut beg sekolah tu . Cuma selalu mention saja dekat dia yang itu beg sekolah . 

Tiba satu hari ni dia sebut "Mama,beg lah" sambil bawa beg sekolah tu tunjuk dekat mamanea, wahhh begitu seronok bila dengar anak mama dah tahu itu namanya beg sekolah . Senyum sampai ke telinga . ^______^ . 

Oke itu saja nak cerita . heheh . Tata!

0 comments:

Post a Comment

 

~ diarimaya.mamanea ~ Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea